Veelgestelde vragen

In onze veelgestelde vragen ook wel FAQ genoemd helpen we je graag op weg met vragen over bestellen, je bestelling, bezorgen, verzending, garantie en retourneren.

We willen iedereen zo goed mogelijk te helpen en blij te maken met hun bestelling. Heb je een vraag die hier niet tussen staat bekijk dan ook eens onze klantenservice pagina’s mogelijk staat het hierbij. 

Contact opnemen

Staat je vraag er niet bij en/of heb je hulp nodig bij het bestellen, betalen, traceren van je pakket of garantie en retourneren, ons klantenservice staat je graag te woord en helpt je hierbij. 

Bestellen

Plaats producten in je digitale winkelwagen via de grote groene knop In winkelwagen. Klik daarna op de knop Ik ga bestellen, voer je gegevens in en klik vervolgens op Afrekenen

TIP: Als je met je Coolshine account afrekent gaat dit veel sneller, dit komt omdat we je dan al kennen en je alleen nog hoeft te betalen om te bestellen.

Wil je liever een medewerker spreken? Bel dan met onze Klantenservice

De voorraad is te zien op de productpagina. Is je product niet op voorraad dan is er een langere levertijd aangegeven. Geen levertijd aangegeven dan heeft de knop de tekst Reserveren of Houd me op de hoogte. Zodra het product binnen is houden we je op de hoogte. 

Voor alle andere verzendingen krijg je een Track&Trace code, heb je dit niet ontvangen controleer even je ongewenste e-mail. Het kan zijn dat dit bericht om een of andere reden hierin is beland. Mocht het hier ook niet staan controleer je e-mailadres en neem contact op met onze klantenservice.

Voor meer informatie zie Levertijd en verzendkosten.

Bij sommige producten staat de status op bestelling, dit zijn voornamelijk bestellingen die niet met de reguliere pakketdienst kunnen worden verzonden. Hiervoor plannen we vaak een koeriersdienst in. Denk hierbij aan pallet verzendingen zoals grote haarden

Bezorgen en ontvangen

Plaats je een bestelling voor 14:00 uur dan wordt het pakket dezelfde dag verzonden en in bijna alle gevallen binnen 24 uur geleverd. De levertijd staat altijd op de product pagina aangegeven.Voor meer informatie zie Levertijd en verzendkosten.

Heb je een product besteld die niet met een pakketdienst kan worden verzonden (bijvoorbeeld grote haarden) dan houden we je per e-mail en/of sms op de hoogte.

Voor alle andere verzendingen krijg je een Track&Trace code, heb je dit niet ontvangen controleer even je ongewenste e-mail. Het kan zijn dat dit bericht om een of andere reden hierin is beland. Mocht het hier ook niet staan controleer je e-mailadres en neem contact op met onze klantenservice.

Voor meer informatie zie Levertijd en verzendkosten.

Je bestelling is nog niet afgeleverd, er zijn een paar dingen die je kan doen:

  1. Bekijk de Track & Trace code van je pakket.
    Je vindt deze code op mijn account pagina of in de e-mailbevestiging.
  2. Controleer het bezorgadres
    Klopt het adres, controleer dan ook of de postcode klopt. 
  3. Controleer je e-mail
    Heb je een niet thuis bericht ontvangen? Nee; Dan is het pakket mogelijk bij je buren bezorgt of er is een nieuw aflevermoment ingepland.
  4. Nog niet duidelijk waar je pakket is of blijft?
    Heb je alles gecontroleerd, zijn alle gegevens correct en is de status afgeleverd dan is deze mogelijk bij een verzamelpunt in je buurt afgegeven. Ligt hier geen pakket neem dan contact op met onze klantenservice.

Bedenktijd en retourneren

Je hebt je bestelling ontvangen en deze is niet naar wens. Helaas, dit komt ook voor bij bestellen online en snappen we al te goed. Daarom willen we het retourneren zo eenvoudig mogelijk maken, volg hieronder de stappen en klaar. Loop je ergens tegen aan dan staat onze klantenservice die je ook telefonisch kan bereiken gewoon voor je klaar.

  1. Retour aanmelden
    Ga naar https://coolshine.shipping-portal.com/rp/
  2. Voer je track&trace nummer  en postcode in.
    De retourportal zoekt je bestelling er snel bij.
  3. Selecteer de producten die je wilt retourneren
    Een lijst met jouw producten wordt hier weergeven. Selecteer eenvoudige de producten die wje wilt retour sturen. Als er slechts één product in je bestelling zit zal hij automatisch de gehele bestelling selecteren. 
  4. Bestel je retourlabel
    Heb je alles geselecteerd/gecontroleerd dan kan je hier direct een verzendlabel aanmaken. Maak je een retour aan binnen 24 uur dan betalen wij de retourkosten, anders vragen we een kleine vergoeding omdat dit telt als normale zending.
  5. Vragen?
    Neem dan contact op met onze klantenservice.
Snel in huis

Voor 14:00 uur besteld, vandaag verzonden!

30 dagen retourneren

Eenvoudig ruilen en retourneren via onze retourportal.

Zekerheid

Online winkelen met zekerheid

Gratis verzending

Alle bestellingen vanaf € 75,- worden gratis verzonden